۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بارگیری اولین محموله صادراتی سیمان در سال ۹۹ با بسته بندی جامبوبگ از بندر چابهار

بارگیری اولین محموله صادراتی سیمان در سال ۹۹ با بسته بندی جامبوبگ از بندر چابهار
کد: 41820   تاریخ انتشار :۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲

اولین محموله صادراتی سیمان از بندر چابهار به مقصد دبی ارسال شد. کالاهای صادراتی به صورت حمل مستقیم از کامیون به شناور بارگیری می شود.

  • به گزارش  گروه خبری «اخبار بورس»  مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله صادراتی سیمان در سال ۹۹ از بندر شهید کلانتری چابهار به صورت حمل مستقیم از کامیون به شناور بارگیری شد.
  • بهروز آقایی با اعلام اینکه اولین محموله صادراتی در سال ۹۹ از بندر شهید کلانتری به مقصد دبی بارگیری شد اظهار کرد: این محموله شامل ۹۰۰ تن سیمان صادراتی است که بصورت حمل مستقیم و از کامیون به شناور بارگیری می شود.
  • مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: به منظور کاهش هزینه های مترتب بر کالا، کاهش زمان بارگیری و سرعت بخشیدن به عملیات و  همچنین پیشگیری از خسارات احتمالی به کالا؛ کالاهای صادراتی بصورت حمل مستقیم از کامیون به شناور بارگیری می شود.
  • آقایی با اشاره به بسته بندی جامبوبگ محموله صادراتی گفت: با توجه به وجود معادن غنی و همچنین کارخانه های سیمان استان که قابلیت صادرات را نیز دارند استفاده از زیر ساختها و تجهیزات بندر شهید کلانتری برای این نوع محصولات می تواند بار شناورهای فلزی برگشتی از این بندر را تامین می کند.

سیمان   صادرات سیمان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.