۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

۵ درصد دیگر سیتا تا ۲ ماه آینده عرضه می‌شود

۵ درصد دیگر سیتا تا ۲ ماه آینده عرضه می‌شود
کد: 42101   تاریخ انتشار :۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۴

مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین در مراسم عرضه اولیه شرکت متبوع خود گفت: درخواست ورود سیمان آبیک به بورس ارسال شده و تا ۲ تا ۳ ماه آینده وارد بورس می‌شود.

  • رضا جمارانیان، مدیرعامل سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین گفت: ۱۵ درصد سهام در مرحله نخست و ۵ درصد آن تا ۲ ماه آینده واگذار می‌شود.
  • وی با بیان اینکه این هلدینگ در سه صنعت سیمان، ساختمان و حمل ونقل فعال است گفت: ۴۵ شرکت فعال دارد که از این تعداد ۳۰ شرکت مدیریتی و ۱۵ شرکت غیر مدیریتی است ضمن اینکه از این تعداد ۲۶ شرکت این هلدینگ بورسی است. جمارانیان اضافه کرد: سیاست وزارت رفاه و شستا این است که همه شرکت‌ها وارد بورس شوند تا شستا از وضعیت بنگاه داری خارج شود و به کار خود یعنی سهامداری بپردازد.
  • مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین گفت: عمده سهام اصلی شرکت هلدینگ سیمان تامین، بورسی شده است و نقدینگی حاصل از عرضه سهام برای افزایش ظرفیت در بخش ساختمان و حمل و نقل استفاده می‌شود.

بورس   سیتا   سیمان تامین   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219