#
#
اخبار اقتصادی بورس

قانون جامع خودرو به زودی تدوین می شود

قانون جامع خودرو به زودی تدوین می شود
کد: 42229   تاریخ انتشار :۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم از تشکیل کارگروهی برای تدوین قانون جامع خودرو خبر داد و گفت: عرضه خودرو در بورس با قیمت توافقی بهترین راهکار برای رفع مشکلات کنونی و جلوگیری از دلال بازی در بازار خودرو است.

  • روح الله ایزدخواه، با بیان این مطلب گفت: در شرایطی بورس ما در دنیا رکورد زده است که صنعت خودرو کشور با وجود این حجم از تقاضای بالقوه و بالفعل همچنان مشکل نقدینگی دارد و این تناقصی است که باید حل شود.
  • وی که در نشست هم‌اندیشی انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور با اعضای کمیسیون صنایع مجلس، خودروسازان، نمایندگان وزارت صمت و سازمان گسترش سخن می گفت، با اشاره به راهکارهای رفع مشکل نقدینگی در صنعت خودرو، فروش خودرو در بورس را از جمله این راه حل ها دانست و اظهار داشت: با عرضه خودرو در بورس با قیمت توافقی پایه ، ضمن اینکه این امر مانع دلال بازی در بازار خودرو می شود بلکه با پرداخت سهم قطعه سازان ، معضل نقدینگی در این صنعت نیز برطرف خواهد شد.
  • ایزدخواه تصریح کرد: در صورت تعامل و اجماع در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در سال جاری جهش واقعی در خودروسازی محقق خواهد شد چرا که خودروسازی در ایران به جهت حرکت در مسیر در نوآوری و خودکفایی و کشش خوب در بازار آماده ترین صنعت برای تحقق جهش تولید است .
  • صنعت خودرو و قطعه سازی بزرگ ترین دارایی کشور است / کمیسیون صنایع در کنار قطعه سازان است
  • در ادامه این نشست معصومه پاشایی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم، این کمیسیون را پشتیبان و حامی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور دانست و گفت: صنعت خودرو و قطعه سازی بزرگ ترین دارایی کشور است بنابراین مطئمن باشید که کمیسیون صنایع در کنار این صنعت است.

بورس   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر