۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

برنامه‌های پیش روی تاصیکو

برنامه‌های پیش روی تاصیکو
کد: 42456   تاریخ انتشار :۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۴

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌هاست. حدود ۲هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری نیمه تمام داریم که تا جایی که ممکن است آنها را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

  • به گزارش  گروه خبری «اخبار بورس»  غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین در گفتگو با صدای بورس گفت:
  • مجمع فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین برای افزایش سرمایه از ۲ هزار میلیارد تومان به ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات، آورده نقدی سهامداران و سود انباشته برگزار و مصوب شد.
  • اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌هاست. حدود ۲هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری نیمه تمام داریم که تا جایی که ممکن است آنها را به بهره‌برداری خواهیم رساند. افتتاح رسمی شتاب‌دهنده شرکت صدرتامین در یکی دو هفته آینده انجام خواهد شد تا به بحث فناوری و ایجاد اکوسیستم نوآوری در شرکت کمک کند.
  • نرخ برابری ارز و افزایش آن با توجه به اینکه مواداولیه برخی از شرکت‌ها از خارج از کشور وارد می‌شود، نقدینگی شرکت‌ها را بالا برده است.
  • یکی از محل‌های مصرف افزایش سرمایه در شرکت‌های زیرمجموعه است تا بتوانند تامین نقدینگی کرده و توان رقابتی خود را افزایش دهند.
  • روند ۳ ماهه و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد شرکت‌های سرمایه‌گذاری صدرتامین بالاتر از اهداف پیش‌بینی شده حرکت کرده و حدود ۳۲ درصد سودآوری ۳ ماهه ۹۹ نسبت به ۹۸ رشد داشته است.

بورس   تاصیکو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70