۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بیانیه ی گروه صنعتی مینو خطاب به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

بیانیه ی گروه صنعتی مینو خطاب به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال
کد: 42754   تاریخ انتشار :۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

روابط عمومی گروه صنعتی مینو طی بیانیه ای خطاب به هوارداران بزرگ دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کرد که طبق توافقات صورت گرفته، این گروه صنعتی به صورت مجزا و در لاین های جداگانه، اقدام به تولید محصول مزین شده به لوگوی این دو باشگاه به صورت جداگانه خواهد کرد و عواید حاصل از فروش هر محصول  به آن باشگاه تعلق خواهد گرفت.

  • در متن این بیانیه آمده است:
  • گروه صنعتی مینو به عنوان مجموعه ای با قدمت و پویا در عرصه ی تولید مواد غذایی با کیفیت که متعلق به تمام مردم عزیز ایران است به اطلاع عموم هواداران دو باشگاه بزرگ و محبوب استقلال و پرسپولیس می رساند که تولید محصولات غذایی با نشان دو تیم پر افتخار استقلال و پرسپولیس را در دست بررسی کارشناسی و تحلیل بازار قرار داده و امیدوار است طی هفته ی پیش رو تفاهم نامه ی همکاری را با حضور مدیران محترم عامل دو باشگاه و مدیرعامل گروه صنعتی مینو منعقد نماید .
  • گروه صنعتی مینو به عنوان تولید کننده ی بیش از ۴۰۰ محصول در زمینه ی محصولات غذایی متنوع افتخار دارد که با بهره مندی از تمام ظرفیت اقتصادی خود اهتمام ویژه ای را صرف شیرینی کامی هر چه بیشتر هوداران عزیز هر دو باشگاه نماید و در این راستا شش دهه تجربه و کیفیت را به میدان خواهد آورد تا با تولید و عرضه ی محصولات مرغوب و بی همتا کام همه ی هواداران سرخآبی را شیرین نماید.
  • بی تردید  عواید حاصل از فروش هر محصول با برند باشگاه، به خود آن باشگاه خواهد رسید و هرآنچه هواداران عزیز از محصول تولیدی با نشان آن باشگاه خریداری نمایند، به همان میزان به صورت کاملا شفاف باشگاه منتفع خواهد شد.
 

بورس تهران   صنعتی مینو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70