۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

همه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به سامانه امور مالیاتی وصل می‌شوند

همه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به سامانه امور مالیاتی وصل می‌شوند
کد: 42846   تاریخ انتشار :۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: تلاش می‌شود کل فرایندهای نظام مالیاتی کشور هوشمند شده و همه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به سامانه امور مالیاتی وصل شوند.

  • «امید علی پارسا» روز دوشنبه در مراسم رونمایی از سفته الکترونیک و تسهیلات و اعتبارات دیجیتال در محل وزارت امور اقتصاد و دارایی افزود: تلاش براین است تا همه فعالیت ها در سازمان امور مالیاتی کشور هوشمند سازی شوند تا به این ترتیب تسهیل امور به راحتی صورت گیرد.
  • وی ادامه داد: امروز برای نقل و انتقال املاک دیگر نیازی به مراجعه به مراکز مالیاتی نیست و متقاضیان در محل دفتر اسناد، مالیات لازم را پرداخت می‌کنند که این از جمله اقدام‌های صورت گرفته در راستای هوشمند سازی است.
  • رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بحث هوشمند سازی نظام مالیاتی کشور طراحی شده است و براین اساس همه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به سامانه مالیاتی وصل خواهند شد و به این ترتیب به هنگام هر خرید مالیات لازم اخذ شده و دیگر نیازی به اقدام‌های بعدی نخواهد بود.
  • پارسا ادامه داد: وصل شدن فروشگاه هابه سامانه مالیاتی موجب خواهد شد بحث چانه زنی برای اخذ مالیات و تشخیص علی الراس از بین برود.
  • وی ابراز امیدواری کرد مرحله پیاده سازی حذف مالیات علی الراس از امسال کلید خورده و تا پیش از پایان این دولت وارد مرحله اجرایی شده و به این ترتیب جهش بزرگی در بحث مالیات ستانی ایجاد شود.
  • رییس کل سازمان امور مالیاتی از تلاش برای پیاده سازی فرایند مالیات هوشمند بر اساس اطلاعات فردی و حقوقی خبرداد.
  • مراسم رونمایی از سفته الکترونیک و سامانه تسهیلات و اعتبارات دیجیتال عصر امروز با حضور فرهاددژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی در محل این وزارتخانه برگزارشد.

بورس   مالیات   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.