۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ادامه تولید محصولات برلیانس در پارس خودرو

ادامه تولید محصولات برلیانس در پارس خودرو
کد: 42981   تاریخ انتشار :۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۷

آمار منتشر شده از وضع تولید شرکت پارس خودرو در سال جاری نشان می دهد که تولید محصولات رنو و برلیانس هر چند با تیراژ کم اما همچنان در این شرکت انجام می شود.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس»  پارس خودرو در تیرماه ۱۳۹۹ با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و شرایط خاص صنعت خودرو موفق به تولید ۹ هزار و ۹۶۴ دستگاه انواع محصولات تولیدی این شرکت شده است.
  • این شرکت در اولین ماه تابستان سال جاری توانسته است تا ۴۵ دستگاه از محصولات گروه رنو، ۴۵۰ دستگاه از گروه برلیانس، ۶ هزار و ۸۹۳ دستگاه از خودروهای خانواده ایکس ۱۰۰، ۲ هزار و ۴۰۹ دستگاه از گروه Q200 و ۱۶۷ دستگاه از گروه اس۲۰۰ را در این شرکت تولید کند.
  • این آمار گویای ادامه تولید رنو و برلیانس در این شرکت با هدف رفع تعهدات معوق به مشتریان است که البته در تعداد محدودی مونتاژ شده است.
  • جزئیات تولید پارس خودرو در ۴ ماهه نخست سال جاری در گروه رنو ۲ هزار و ۶۴۵ دستگاه، گروه برلیانس یک هزار و ۸۲۸ دستگاه، خانواده ایکس ۱۰۰، ۲۳ هزار ۷۰۳ دستگاه، گروه Q200، ۸ هزار و ۶۲۷ دستگاه و گروه اس۲۰۰ نیز ۲۹۷ دستگاه خودرو بوده است.
  • همچنین پارس خودرو توانست تا در ۴ ماهه سال ۱۳۹۹ مجموع ۳۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو را در این شرکت به تولید برساند در حالی که در مدت مشابه سال گذشته میزان تولید پارس خودرو، ۳۱ هزار و ۴۴۷ دستگاه خودرو بوده است.
  • پارس خودرو در ۴ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ و در بازه زمانی مشابه با سال جاری، ۲ هزار و ۶۷۲ دستگاه رنو، ۷۹ دستگاه برلیانس و ۲۸ هزار و ۶۹۶ دستگاه خانواده ایکس ۱۰۰ را در کارنامه تولید این شرکت ثبت کرده بود.

بورس تهران   پارس خودرو   خپارس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.