۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

گردشگری؛ ارزنده‌ترین بانک تخصصی کشور با مجموعه‌ای از دارایی‌های ارزشمند

گردشگری؛ ارزنده‌ترین بانک تخصصی کشور با مجموعه‌ای از دارایی‌های ارزشمند
کد: 43359   تاریخ انتشار :۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

نکته قابل توجه درباره فولاد بناب مجموعه بانک گردشگری این است که این شرکت با اینکه در سال ۱۳۹۲ راه اندازی شده است اما حدود ۶۰۰ هزار تن ظرفیت تولید شمش از روش قوس الکتریکی و ۹۵۰ هزار تن ظرفیت نورد دارد که در مقایسه با رقبا بسیار ارزشمند است.

  • به گزارش گروه خبری اخبار بورس، بانک گردشگری مقدمات ورود پروژه های فولاد بناب، نگین گردشگری، سیتی سنتر و میکامال را به فرابورس فراهم می کند. لازم بذکر است این بانک در حال انجام اقدامات اولیه برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی است که  پیش بینی می گردد این افزایش سرمایه حداقل ۶۰۰ درصد باشد.
  • همچنین درخصوص ارزش پروژه های بانک گردشگری میتوان گفت که ارزش پروژه فولاد بناب حداقل۳۰ هزار میلیارد تومان، پروژه میکامال حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان، پروژه آیلند حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان، پروژه فدک حدود ۱۵ هرار میلیارد تومان، پروژه سیتی سنتر حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان ، پروژه سعادت آباد ۲۵۰۰ میلیارد تومان و ساختمان وزرا ۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است که جمع این دارایی ها بدون در نظر گرفتن شعب بانک، سایر پروژه ها و درآمدها حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است اما در مقایسه با سایر بانک ها که با P/ NAV حداقل ۶۰ درصد معامله می شوند، نماد وگردش با P/ NAV ۳۰ درصد هم معامله نمی گردد.
  • نکته قابل توجه درباره فولاد بناب این است که این شرکت با اینکه در سال ۱۳۹۲ راه اندازی شده است اما حدود ۶۰۰ هزار تن ظرفیت تولید شمش از روش قوس الکتریکی و ۹۵۰ هزار تن ظرفیت نورد دارد که در مقایسه با رقبا بسیار ارزشمند است.

بانک گردشگری   بورس   وگردش   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.