۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تولید نمونه اولیه گیربکس نیمه اتوماتیک تا پایان سال ۹۹

تولید نمونه اولیه گیربکس نیمه اتوماتیک تا پایان سال ۹۹
کد: 43407   تاریخ انتشار :۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: نمونه اولیه گیربکس نیمه اتوماتیک AMT تا پایان امسال تولید خواهد شد.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس» فرشاد مقیمی، با بیان این مطلب گفت: مطابق با نقشه راه موتور و قوای محرکه ایران خودرو، ارتقای موتورهای جاری، تولید موتور سه سیلندر و عرضه خودرو با گیربکس های جدید در سال جهش تولید در دستور کار قرار گرفته است.
  • وی که در حاشیه بازدید نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از ایران خودرو سخن می گفت، اظهار داشت: در این نقشه راه، تولید موتور۷ EFپلاس که حداکثر ظرف یک سال آینده با نصب بر روی محصولات مورد نظر، به بازار خواهد آمد، هدف کاهش مصرف دست کم یک لیتری سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش محقق خواهد شد.
  • مقیمی، پروژه راهبردی دیگر ایران‌خودرو را توسعه موتور سه سیلندر عنوان کرد و افزود: تا آخر سال نمونه اولیه آن تولید خواهد شد.
  • مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: در نقشه راه توسعه قوای محرکه ایران‌خودرو، بومی‌سازی فناوری تولید گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده ایرانی با هدف کاهش وابستگی و مصرف سوخت و پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان با همکاری مهندسان ایران خودرو و شرکت‌های دانش‌بنیان هدف‌گذاری شده و در حال اجرا است.
  • وی اضافه کرد: تولید انبوه گیربکس شش سرعته دستی با ۹۵ درصد ساخت داخل از شهریورماه امسال آغاز خواهد شد که تجهیز محصولات ایران خودرو به این نوع گیربکس در مقایسه با گیربکس‌های پنج سرعته فعلی دست‌کم ۵. ۲ درصد کاهش مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت.
  • مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز طراحی و توسعه گیربکس DCT اتوماتیک در امسال خبر داد و گفت: طراحی و تولید گیربکس اتوماتیک با ساخت داخل بالا در دستور کار قرار دارد که در بازه زمانی دو ساله، تمام نیازهای مشتریان را پاسخ خواهیم داد.
  • مقیمی در پایان با اشاره به حمایت وزارت صنعت، معدن وتجارت، گمرک و همچنین همدلی و همراهی قطعه‌سازان در تجاری‌سازی خودروها خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط سه هزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه را تکمیل و تحویل مشتریان می‌دهیم.
  • یادآور می شود که نایب رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس ضمن بازدید از تلاش‌های کارگران خطوط تکمیل‌ کاری خودروهای دارای کسری قطعه، خودرو دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را تست کردند.

ایران خودرو   بورس تهران   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70