۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

آیین کلنگ زنی و شروع عملیات احداث سایت آزمایشگاهی شرکت توسعه معادن پارس برگزار شد

آیین کلنگ زنی و شروع عملیات احداث سایت آزمایشگاهی شرکت توسعه معادن پارس برگزار شد
کد: 43585   تاریخ انتشار :۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰

آیین کلنگ زنی و شروع عملیات احداث سایت آزمایشگاهی و مجموعه پشتیبانی-اداری شرکت توسعه معادن پارس تامین در محل شهرک صنعتی شهرستان تفتان برگزار شد.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس»  و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه معادن پارس تامین، آیین کلنگ زنی و شروع عملیات احداث سایت آزمایشگاهی و مجموعه پشتیبانی_اداری شرکت توسعه معادن پارس تامین وابسته به شرکت سرمایه گذاری صدر تامین(تاصیکو-شستا) با حضور فرماندار شهرستان تفتان، مدیر دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مسئولان سازمان صمت استان و روسای ادارات شهرستان و دفاتر نماینده حوزه انتخابیه و سایر مهمانان در محل شهرک صنعتی شهرستان تفتان برگزار شد.
  • محمد نبی نوری مدیر عامل شرکت توسعه معادن پارس تامین در آیین کلنگ زنی پروژه معدنی با تاکید براینکه این شرکت در حمایت از تولید و ایجاد اشتغالزایی، فعالیت های اکتشافی خود را در استان (محدوده های بیدستر_خارستان) با درصد پیشرفت بالایی شروع کرده است که شروع عملیات احداث سایت آزمایشگاهی و مجموعه پشتیبانی_اداری یکی از برنامه های انجام شده مقطع فعلی می‌باشد و نوید داد؛
  • بزودی و همزمان با فعالیت های اکتشافی' احداث کارخانه فراوری و سایر برنامه های توسعه ای در دستور کار شرکت قرار دارد و این اقدامات حمایتی شرکت را لایق مردم عزیز و خونگرم این استان دانستند،
  • فریبا برنایی بجد فرماندار شهرستان تفتان هم در این آیین با تبریک هفته دولت گفت:شرکت توسعه معادن پارس تامین از شرکت های تابعه مجموعه شستا در راستای توسعه و آبادانی ‌منطقه گام های موثری را برداشته است و این مهم را دستاورد خوبی برای مردم شهرستان تفتان دانستند.
  • همچنین وی بیان نمود که مجموعه اداری شهرستان و استان در کنار شرکت های سرمایه گذاری بوده و در این راه از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشرفت و توسعه در منطقه به کار خواهد گرفت.
  • در ادامه سعید قائینی مدیر دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هم به بیان اقدامات و حمایت های توسعه گرایانه دولت و بالاخص‌ مجموعه شستا پرداختند و این هم افزایی را نوید بخش آینده روشنی برای مردم استان داستند.
  • بر طبق گزارش روابط عمومی شرکت توسعه معادن پارس تامین؛ اعتبار پروژه سایت آزمایشگاهی و مجموعه پشتیبانی_اداری به مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و محل آن در ناحیه صنعتی شهرستان تفتان می باشد.

بورس   شستا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70