۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

انتشار اوراق تبعی و چشم انداز مثبت «اپرداز»

انتشار اوراق تبعی و چشم انداز مثبت «اپرداز»
کد: 43762   تاریخ انتشار :۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰

معاون مالی اداری شرکت آتیه داده پرداز لازمه موفقیت در خرید اوراق تبعی را از سوی سرمایه گذاران افزایش بینش، دید و آگاهی دانست و خاطر نشان کرد چون هنوز هم خیلی از سرمایه گذاران ما که سرمایه گذاران خرد هستند، هنوز با اوراق تبعی و مفهوم آن آشنایی ندارند بنابراین باید با انجام تبلیغات گسترده تر از طریق سازمان بورس و نهادهای مربوطه این مهم آموزش داده شود.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس»  امید جلیلوند معاون مالی اداری شرکت آتیه داده پرداز طی مصاحبه ای اختصاصی با گروه خبری اخبار بورس در خصوص انتشار اوراق تبعی اپرداز گفت :ما پیرو تمهیداتی سازمان بورس موفق شدیم به وضعیت ٱفت سهام پایان داده و وضعیت بهتری داشته باشیم. شرکت آتیه داده پرداز نیز با هماهنگی هایی که با بورس به عمل آورده است و با توجه به اینکه سهام اپرداز، سهام خیلی ارزنده ای می باشد دو راهکار ارائه داده است:
  • ۱. اولا ما امور مربوط به سهام خزانه را جلو میبریم که خودمان نیز بتوانیم سهام شرکت را خریداری نموده تا سهامداران خرد لطمه ای نبینند.
  • ۲. ثانیا از طریق یکی از شرکت های حقوقیمان که سهامدار آتیه داده پرداز است، اوراق تبعی را منتشر خواهیم کرد و همانطور که می دانید یک نوع بیمه برای سرمایه گذار است و متعهد میشویم که در شش ماه آینده ۱۲ درصد سود سهامداران را تضمین کرده و اگر سود کمتر از این شد شرکت حقوقی ما پرداخت خواهد کرد. در حال حاضر امور اداری آن در حال انجام است و به زودی اوراق تبعی هم توسط شرکت حقوقی ما انتشار پیدا خواهد کرد.
  • وی در ادامه افزود: در کل شرکت آتیه داده پرداز وضعیت بسیار مطلوبی دارد و از لحاظ سود سازی اصلا قابل مقایسه با سال قبل نیست و وضعیت فعلی با تمهیداتی که انجام شده، بسیار مقبول بوده است. همچنین پروژه پرسپولیس هم که به شرکت افزوده شده نیز میتواند قابلیت های بسیار زیادی داشته باشد و شرکت را رو به جلو ببرد. اقدامات در دست اقدام شرکت آتیه داده پرداز نوید بخش آن است که سهام آتی پرداز جز بهترین سهام ها در بازار خواهد بود.
  • جلیلوند درباره هدف شرکت از انتشار اوراق تبعی نیز توضیح داد: هدف اصلی این است که وقتی شرکتی در راستای سهم خود تعهد میدهد و سود آن را تضمین میکند حتما به سهام خودش اعتقاد و ایمان دارد و مطمئن است خیلی بیش از قیمت فعلی ارزش دارد و قطعا ارزش سهام آتیه داده پرداز بیش از این ها میباشد.
  • جلیلوند درمورد میزان اثر گذاری اجرای مصوبات آئین نامه سهام خزانه و اوراق تبعی بر روند بازار سرمایه نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بنده فکر میکنم با توجه به روندی که بازار از روز چهارشنبه هفته گذشته در پیش گرفته در حال برگشت است و اپرداز هم جدا از بازار نیست و حتما از بازار تبعیت میکند. اما تصمیماتی که ما اتخاذ کردیم، قطعا برگشت سهم را تسریع میکند زیرا اپرداز واقعا سهم ارزنده-ای است و ما اعتقاد داریم که با توجه به اقداماتی که در آتیه داده پرداز انجام شده تاثیر بسزایی را بر روی سهم خواهیم دید.
  • همچنین ایشان پیش بینی تان خود را در خصوص تاثیر گذاری آئین نامه اوراق تبعی بر روند حضور سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در بازار سرمایه را بدین صورت مطرح کرد: برای حقوقی ها که تاثیری آنچنانی ندارد زیرا حقوقی ها در هر حال این بازار را شناختند و میدانند این نوسانات طبیعی است و بالا و پایین دارد اما در افراد حقیقی اوراق تبعی میتواند بسیار موثر واقع شود زیرا در مقایسه با سپرده گذاری در بانک برای سهامداران کاملا توجیه پذیر است پس با وجود اوراق تبعی سهامداران میتوانند با اطمینان بیشتری سهام را خریداری کنند.
  • معاون مالی اداری شرکت آتیه داده پرداز لازمه موفقیت در خرید اوراق تبعی را از سوی سرمایه گذاران افزایش بینش، دید و آگاهی دانست و خاطر نشان کرد چون هنوز هم خیلی از سرمایه گذاران ما که سرمایه گذاران خرد هستند، هنوز با اوراق تبعی و مفهوم آن آشنایی ندارند بنابراین باید با انجام تبلیغات گسترده تر از طریق سازمان بورس و نهادهای مربوطه این مهم آموزش داده شود.
  • جلیلوند در آخر خطاب به سهامداران اپرداز گفت: سهامداران اپرداز باید صبور باشند و بدانند وضعیت فعلی برای کل بورس است. قطعا وضعیت بورس تا یک ماه آینده بسیار بهتر از این شده و آینده روشن است.

اپرداز   اوراق تبعی   بورس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70