۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فریب تلفن‌های جعلی را نخورید

فریب تلفن‌های جعلی را نخورید
کد: 43856   تاریخ انتشار :۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه‌ای به سهامداران عدالت هشدار داد: 

  • در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه برخی افراد سودجو با تبلیغات فراوان و با بهانه ارائه خدمات به سهامداران عدالت، اقدام به مشاوره تلفنی کرده اند.
  • در این ترفند جدید، شماره تلفنی به سهامداران عدالت پیامک می شود و آنها را برای کسب مشاوره و مدیریت سهام خود به تماس با این شماره ها ترغیب می نماید اما غافل از اینکه، هزینه سنگین متوجه آنها می شود.
  • در اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی آمده است: شماره مرکز تماس این شرکت جهت کلیه موارد مرتبط با سهامداران از جمله سهامداران عدالت، درگاه ذی نفعان بازار سرمایه و … شماره سراسری ۱۵۶۹ می باشد. همچنین سهامداران سهام عدالت می توانند جهت مشاهده سبد سهام عدالت و ارزش آن به سامانه sahamedalat.ir و برای کلیه سهام خود می توانند در صورت ثبت نام در سجام به سامانه ddn.csdiran.com مراجعه نمایند.
  • در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سایر شماره تماس ها و آدرسهای اینترنتی اعلامی از طریق پیامک، وب سایتها و شبکه های اجتماعی در خصوص مشاهده سبد سهام و ارزش آن متعلق به شرکت سپرده گذاری مرکزی نیست و کاربران ممکن است با تماس با اینگونه شماره ها متحمل هزینه های سنگین گردند.
  • همچنین سهامداران عدالتی که در خصوص نحوه فروش و یا آخرین وضعیت سفارش فروش خود، سوال یا ابهامی دارند، می توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند و مشکلات و سوالات خود را با کارشناسان مرکز تماس دینفعان بازار سرمایه مطرح کنند

بورس   سهام عدالت   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70