۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فروش تاصیکو به ۲ هزار و ۵۶ میلیارد تومان رسید

فروش تاصیکو به ۲ هزار و ۵۶ میلیارد تومان رسید
کد: 44037   تاریخ انتشار :۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از رشد ۵۵ درصدی و دست یابی به رقم ۲ هزار و ۵۶ میلیارد تومانی فروش این هلدینگ در ۵ ماه سال ۱۳۹۹ خبر داد.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس» به نقل از روابط عمومی صدرتامین، غلام رضا سلیمانی گفت:در راستای تحقق چشم انداز هلدینگ که در سال ۱۳۹۸ به ورود تیم مدیریتی جدید در دستور کار قرار گرفت در ۵ ماه سال ۱۳۹۹ شاهد عملکرد قابل قبول همکاران در هلدینگ و شرکت های تابعه و وابسته بوده ایم به طوریکه فروش هلدینگ به عدد ۲ هزار و ۵۶ میلیارد تومان رسیده است که این رقم به نسبت ۵ ماه ۱۳۹۸ که بالغ بر یک میلیارد و سیصد و ۳۴ میلیارد تومان بوده است نشان از رشد ۵۴ درصدی دارد.
  • وی ادامه داد: سود ۵ ماه هلدینگ صدر تامین در ۵ ماه سال ۱۳۹۹ به رقم ۸۱۴ میلیارد تومان رسیده است که این رقم نیز در ۵ ماه سال گذشته ۵۲۰ میلیارد بوده است و براین اساس شاهد رشد ۵۵ درصدی هستیم.
  • وی همچنین گفت: در ادامه برنامه انتقال دفاتر شرکت ها از تهران به شهر های محل کارخانه کلیه دفاتر منتقل شد و حتی حساب های مالیاتی آنان نیز به استان ها انتقال پیدا کرد. در راستای بومی سازی نیز لیست نهایی ۳۰ قطعه نهایی شد و به کمک شرکت های صدر تامین و بخصوص صدر تامین در سال ۹۹ ۱۰ قطعه را بومی سازی کنیم و تا به امروز ۳ مورد محقق شده است.
  • سلیمانی بیان داشت: روند بهره برداری هلدینگ براساس آنچه پیشتر اعلام کرده ایم ادامه دارد و این اقدام به یاری مدیران، هیات مدیره ها و پرسنل وکارگران زحمتکش ممکن است.

بورس تهران   تاصیکو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70