۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

افزایش ۱۰۰ درصدی تولید گازوئیل یورو ۴ و یورو ۵ شرکت پالایش نفت اصفهان

افزایش ۱۰۰ درصدی تولید گازوئیل یورو ۴ و یورو ۵ شرکت پالایش نفت اصفهان
کد: 44149   تاریخ انتشار :۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۸

معاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان اعلام کرد که مقدار تولید گازوئیل یورو ۴ و یورو ۵ این پالایشگاه با افزایش تقریبی ۱۰۰ درصدی از روزانه ۲ میلیون لیتر به ۴ میلیون لیتر در روز افزایش‌ یافته است.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس» علیرضا جعفرپور در این باره گفت: برای افزایش کیفیت گازوئیل و افزایش مقدار تولید گازوئیل یورو ۴ و یورو ۵، تغییراتی در شرایط عملیاتی رآکتورهای واحدهای آیزوماکس اعمال و فرآیند تولید این محصول بهینه‌سازی شد.
  • وی درباره افزایش اخیر تولید گازوئیل یورو در شرکت پالایش نفت اصفهان از ۲ میلیون لیتر در روز به ۴ میلیون لیتر در روز تأکید کرد: افزایش کیفیت این محصول ضمن ایجاد ارزش‌افزوده برای شرکت، تأثیر قابل‌توجهی در حفظ محیط‌زیست و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی خواهد داشت.
  • معاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان از راه‌اندازی پروژه عظیم تصفیه گازوئیل این پالایشگاه در سال آینده خبرداد و گفت: با توجه به پیشرفت بیش از ۸۵ درصدی این پروژه، مراحل پیش‌راه‌اندازی آغاز شده است و انتظار می‌رود با بهره‌برداری کامل از این پروژه تمامی ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل تولیدی روزانه این پالایشگاه تصفیه شود که مشخصات آن مطابق با استاندارد بین‌المللی یورو ۵ می‌شود.
  • جعفرپور با بیان اینکه پروژه تصفیه گازوئیل هزینه‌ای بالغ‌ بر ۴۹۵ میلیون یورو و ۳۱۹۱ میلیارد تومان در بر داشته و در حال تکمیل است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح، ترکیبات گوگردی گازوئیل تولیدی پالایشگاه اصفهان به کمتر از ۱۰PPM کاهش خواهد یافت.

بورس   پالایش نفت اصفهان   شپنا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70