۳ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 22 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فروش PVC توسط پتروشیمی آبادان شتاب گرفت

فروش PVC توسط پتروشیمی آبادان شتاب گرفت
کد: 44507   تاریخ انتشار :۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

شرکت پتروشیمی آبادان از شرکتهای تابعه شستا با فروش بیش از ۷۱٫۲ میلیارد تومان پی.وی.سی در مهرماه ۹۹، میزان کل فروش این محصول را از خرداد ماه تاکنون و پس از بازسازی و راه اندازی مجدد واحد ۶۰۰، به بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان برساند.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس»، شرکت پتروشیمی آبادان که پس از دو سال وقفه در تولید PVC سرانجام با نوسازی و بازسازی واحد ۶۰۰ این مجتمع بار دیگر به جمع تولیدکنندگان پی.وی.سی کشور بازگشته بود، موفق شد میزان فروش محصول خود را در مهر ماه سال جاری به بیش از ۷۱٫۲ میلیارد تومان افزایش دهد. این در حالی است که میزان فروش شهریور ماه این شرکت ۵۲٫۶ میلیارد تومان اعلام شده بود.
  • بر اساس این گزارش این شرکت در مهر ماه بیش از ۴۲۰۰ تن پی.وی.سی تولید کرده است که نشان می دهد در صورت تامین خوراک پایدار توانایی افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی را دارد.

بورس   پتروشیمی آبادان   شپترو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219