۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

آمادگی ایران‌خودرو برای تولید دنا در سیامکو

آمادگی ایران‌خودرو برای تولید دنا در سیامکو
کد: 44811   تاریخ انتشار :۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۶

مشاور معاون اول رئیس‌جمهوری ضمن ابراز رضایت از اقدامات گروه صنعتی ایران‌خودرو در توسعه و تولید محصول، گفت: توانایی‌های این مجموعه موجب افتخار بوده و زمینه‌ساز خوداتکایی در تولید می‌شود.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس»  حسن دانایی‌فر در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو برای بررسی راهکارهای احیای سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در خارج از مرزهای کشور و صادرات مجدد خودرو به کشورهای منطقه در دو بخش سواری و تجاری، ضمن اشاره به توانمندی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو در حوزه صادرات، اظهار کرد: امروز ظرفیت دو بازار عراق و سوریه که از بازارهای مهم ایران به شمار می‌روند مورد بررسی قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده بازار این کشورها، بازارهای بسیار خوبی برای صادرات خودروهای ایرانی باشد.
  • دبیر ستاد روابط اقتصادی ایران با کشورهای عراق و سوریه، با بیان اینکه از سال گذشته تحرک خوبی در تولید و عرضه محصولات این خودروساز صورت گرفته، خاطرنشان کرد: مدیر عامل ایران‌خودرو در کنار توجه به نیازها و بازار داخل، نگاه به بیرون را نیز دارد و به نظر می‌رسد با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود، می‌تواند رخوت و معطلی را که برای مدتی در موضوع صادرات خودرو به وجود آمده برطرف کند.
  • فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در این دیدار با اشاره به سایت‌های تولیدی این خودروساز در عراق و سوریه، گفت: به‌دنبال ارائه راهکارهایی برای از سرگیری فعالیت سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در عراق و سوریه و صادرات به کشورهای منطقه هستیم.
  • وی با تاکید بر اینکه توانایی راه‌اندازی خط تولید سمند ظرف چند هفته و خودروی دنا ظرف ۶ ماه را در سوریه داریم، تصریح کرد: به دلیل گرانی و مشکلات دسترسی به بنزین در سوریه، این دو محصول می‌تواند هم به‌صورت گازسوز و هم به‌صورت بنزینی تولید و عرضه شود.
  • مقیمی تصریح کرد: ایران‌خودرو علاوه بر تولید و صادرات خودروی سواری، توانایی تولید و صادرات خودروهای کار و سنگین را نیز داراست.

ایران خودرو   بورس تهران   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70