۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 23 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

صادرات لوازم خانگی، نرخ ورق گرم چین را به اوج ۹ ساله رساند

صادرات لوازم خانگی، نرخ ورق گرم چین را به اوج ۹ ساله رساند
کد: 44836   تاریخ انتشار :۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

نرخ ورق گرم چین در هفته ی منتهی به ۱۱ دسامبر در پی افزایش بی سابقه ی تولید و صادرات لوازم خانگی به بالاترین میزان خود از اکتبر ۲۰۱۱ رشد پیدا کرد.

  • فروشندگان ورق گرم شانگهای نرخ های پیشنهادی فروش خود را افزایش دادند که البته عمده دلیل آن ترس خریداران از شتاب گرفتن قیمت ها در ماه های آتی بود. کارشناسان بازار این کشور می گویند که تضعیف شاخص دلار و شدت گرفتن میزان صادرات لوازم خانگی چین به دلیل پاندمی کرونا دو دلیل اصلی این رشد قیمت بوده اند.
  • با شیوع ویروس کرونا مردم بسیاری درد سرتاسر جهان مجبور به دورکاری و کار کردن در منزل شده اند که همین عامل افزایش مصرف لوازم خانگی در دنیای جدید بعد از کرونا شده است که چینی ها این فرصت را مغتنم شمرده و از این بازار سود می برند.
  • حال شرکت های تولید کننده لوازم خانگی چین از جمله لوازم الکترونیکی که در زمان دورکاری استفاده می شوند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را می برند و می گویند که برنامه تولید و صادرات شان در ماه های آتی رونق بیشتری خواهد گرفت.
  • به همین دلیل نرخ هر تن ورق گرم داخلی چین ۴۴۵۰ تا ۴۴۶۰ یوان ارزیابی شده که به نسبت هفته ی پیش رشدی ۸۰ تا ۱۰۰ یوانی داشته است. همچنین در بازار صادراتی این محصول هم هر تن ورق گرم با افزایشی ۱۸ تا ۱۹ دلاری معادل ۶۳۹ دلار خریداری می شود.
  • معدن۲۴

بورس   چین   ورق فولاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70