۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: رونمایی از موتور ۳ استوانه با مصرف سوخت ۵ لیتر

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: رونمایی از موتور ۳ استوانه با مصرف سوخت ۵ لیتر
کد: 44942   تاریخ انتشار :۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴

مدیر عامل ایران خودرو گفت: ماه جاری، موتور سه استوانه با مصرف سوخت پنج لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را در گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی خواهیم کرد.

  • فرشاد مقیمی با اشاره به جدیدترین طراحی موتور با مصرف سوخت کم، گفت: در حوزه طراحی و تولید موتور با توجه به الزاماتی که در استاندارد‌ها وجود دارد، به سمت طراحی موتورهای با مصرف سوخت کم (۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ) حرکت و سال گذشته موتور سه استوانه را طراحی کردیم.مدیر عامل ایران خودرو گفت: مراحل طراحی این موتور سه استوانه به پایان رسیده و روی خودرو نصب شده است و از نمونه اولیه این موتور در ۲۳ دی ماه رونمایی می شود. این مقام مسئول ادامه داد: این موتور با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان گسترش و صنایع نوسازی، طراحی شده است. در طراحی این موتور به دنبال این هستیم که بتوانیم مصرف سوخت را به ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برسانیم.
  • مقیمی گفت:با کار‌های مهندسی سعی داریم محصولاتی با طراحی روز و کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه کنیم. یکی از مهم‌ترین اهدافمان این است که سالی یک محصول به کشور عرضه کنیم و خلا‌ءها را پوشش دهیم.
  • او در رابطه با وضعیت تولید خودرو‌ در این شرکت خودروسازی، بیان کرد: با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، توانستیم در آذرماه رشد تولید حدود ۳۰ درصد را نسبت به ماه‌های گذشته رقم بزنیم و به میزان تولید دو هزار و ۴۰۰ دستگاه در روز برسیم.
  • این مقام مسئول تشریح کرد:رشد تولید باعث شد میزان معوقات خودرو کاهش پیدا کند. خوشبختانه در شرایط فعلی میزان کل تعهدات معوق به ۱۸ هزار دستگاه کاهش پیدا کرده که از این میزان، حدود ۱۲ هزار دستگاه حداکثر ۲ ماه تاخیر در تحویل دارند.
  • مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: در خصوص خودرو‌های موجود با آهنگی که در افزایش تولید شکل گرفته، به نظر می‌رسد که ما در یک بازه زمانی کوتاه مدت و حداکثر تا یک ماه آینده بتوانیم تعهداتمان را صفر کنیم.
  • مقیمی خاطرنشان کرد:صفر کردن معوقات یکی از اهدافمان است که آن را دنبال می کنیم. در همین مسیر خودرو‌های فروش فوق العاده به موقع تحویل داده ایم و امروز هم اعلام می‌کنیم که هیچ تعهد معوقی در فروش فوق العاده نداریم.

ایران خودرو   بورس تهران   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70