۷ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 26 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

افزایش سرمایه ۴ هزار میلیاردی تامین سرمایه امین

افزایش سرمایه ۴ هزار میلیاردی تامین سرمایه امین
کد: 45056   تاریخ انتشار :۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

معاون مالی و توسعه سازمانی شرکت تامین سرمایه امین از افزایش سرمایه ۵۷ درصدی شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خبر داد و گفت: سرمایه شرکت به رقم ۱۱ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

 
  • به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه امین،  ولی‌اله ولی‌نیا  با اعلام این مطلب افزود: این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی انجام می شود و سرمایه شرکت از ۷ هزار میلیارد ریال به ۱۱ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.
  • وی ادامه داد: افزایش سرمایه مذکور به منظور بهبود ساختار مالی و نسبت کفایت سرمایه در راستای توسعه فعالیت‌ها، افزایش سودآوری شرکت و حفظ و ارتقا جایگاه رقابتی شرکت در صنعت و همچنین مدیریت بهینه ریسک های ناشی از فعالیت شرکت انجام می شود.
  •  معاون مالی و توسعه سازمانی امین با بیان اینکه انتشار اوراق شرکتی و تامین مالی از بازار سرمایه جای خود را در روش‌های تامین مالی شرکت‌ها باز کرده است تصریح کرد : درخواست‌ها برای تامین مالی از طریق انتشار اوراق شرکتی افزایش یافته است و با این افزایش سرمایه، سقف اوراق قابل انتشار شرکت حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد که این امر  با توجه به ماهیت فعالیت‌های شرکت به افزایش درآمد و سودآوری پایدار شرکت منتج می گردد.
  •  ولی‌نیا با اشاره به روند مثبت سودآوری در شرکت تامین سرمایه امین افزود: سود خالص شرکت در سال مالی منتهی به پایان شهریور ۹۹ معادل ۷۶ درصد بیش از سود خالص سال مالی قبل بوده است که می‌توان گفت با توجه به استمرار درآمد حاصل از کارمزد بازارگردانی اوراق و نیز کارمزد تعهد پذیره نویسی اوراق جدید در دست انتشار، روند مثبت افزایش سودآوری شرکت در سال مالی جاری هم ادامه دارد.
  • وی افزود: برای افزایش سقف دارایی‌های تحت مدیریت در صندوق‌های امین تا  ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اقدام شده که انعطاف نقدینگی و مدیریت اوراق تحت بازارگردانی را به نحو مطلوبی به همراه خواهد داشت.
  • ولی نیا در انتها از برنامه‌های شرکت برای انتشار اوراق جدید دیگر هم خبر داد و گفت : برنامه‌های متعددی در دست بررسی است که بعد از نهایی شدن، اطلاعات آن از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی می شود.

امین   بورس تهران   تامین سرمایه امین   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219