۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

۳.۵ برابر شدن سودخالص تجمیعی تاپیکو در ۹ ماه اول سال ۹۹

۳.۵ برابر شدن سودخالص تجمیعی تاپیکو در ۹ ماه اول سال ۹۹
کد: 45219   تاریخ انتشار :۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۱

هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا، در ۹ ماه ابتدای سال ۹۹ بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳.۵ برابر بوده است.

  • شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) بر اساس آخرین گزارشهای افشا شده در سامانه کدال در ۹ ماه ابتدای سال ۹۹، با فروش بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان محصول در شرکتهای تابعه خود رکورد جدیدی را در سال جهش تولید به ثبت رساند.
  • علیرغم تشدید تحریمهای بین‌المللی و مشکلاتی که در اقتصاد کشور ایجاد شد، میزان فروش کل مجموعه تاپیکو، به نسبت مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ درصد رشد داشته است.
  • این شرکت علاوه بر این با ایفای ۱۲۰ درصدی تعهدات ارزی خود در ۹ ماهه ابتدای سال توانست نقش ویژه‌ای در حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور ایفا کند که در همین راستا مورد تقدیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز قرار گرفت.
  • در این دوره همچنین حسب اعلام قبلی و برنامه شستا برای عرضه اولیه سهام شرکت‌های تابعه در بازار سرمایه، سهام شرکت صنایع چوب خزرکاسپین در فرابورس عرضه شد و عرضه سهام لطیف نیز به زودی صورت خواهد گرفت.
  • همچنین در راستای اصلاح ساختار شرکت‌ها، ۵ شرکت زیرمجموعه پرسی ایران گاز، در شرکت اصلی ادغام شدند که به چالاکی، تسهیل فرآیند، کاهش هزینه و افزایش سودآوری این شرکت کمک خواهد کرد.

بورس تهران   تاپیکو   

نظرات(1)

  1. محمد همت گفت:

    با این درآمد پس چرا سهام تاپیکو اینقدر نزول کرده و به فلاکت افتاده،
    بد بخت مردمی که پول داده این سهام رو خریدند و در باتلاق تاپیکو گیر افتاده اند
    خدا باعث و بانی اش رو نیامرزه

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70