۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پلی‌پروپیلن به سبد محصولات پتروشیمی تبریز افزوده می‌شود

پلی‌پروپیلن به سبد محصولات پتروشیمی تبریز افزوده می‌شود
کد: 45458   تاریخ انتشار :۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷

مدیرعامل پتروشیمی تبریز از افزایش تنوع در سبد محصولات این مجتمع در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده پلی‌پروپیلن در سبد محصولات پتروشیمی تبریز قرار خواهد گرفت.

  • به گزارش اخبار بورس به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیاوش درفشی، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست از افزایش ۲۰ درصدی تولید این شرکت در سال ۹۹ خبر داد و افزود: توسعه بازارهای هدف و عرضه محصولات جدید از سوی این شرکت در سال جاری سبب شده تا به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شویم.
  • وی با بیان اینکه ۵۶ درصد از محصولات پتروشیمی تبریز هم‌اکنون صادر می‌شود، تصریح کرد: ۸۰ درصد از مشتریان بین‌المللی پتروشیمی تبریز به دلیل کیفیت بالای محصولات عرضه شده، ثابت هستند.
  • مدیرعامل پتروشیمی تبریز، رعایت استانداردهای بین‌المللی به‌ویژه استانداردهای مربوط به محصولات مرتبط با موادغذایی را از جمله نکات برجسته این شرکت عنوان کرد و درباره توسعه بازارهای صادراتی این کشور افزود: بنا داریم فعالیت‌های شرکت در بازارهای اتحادیه کشورهای مستقل (CIS) را توسعه دهیم.
  • درفشی با بیان اینکه مهندسی پایه ساخت نخستین واحد پلی‌اتیلن سنگین با دانش ایرانی در پتروشیمی تبریز در مرحله پایانی بوده و به‌زودی وارد مرحله اجرا می‌شود، تصریح کرد: به‌زودی وارد مرحله سفارش برای ساخت این تجهیز خواهیم شد.
  • مدیرعامل پتروشیمی تبریز با بیان اینکه انتظار داریم در سال آینده محصولات جدیدی وارد سبد محصولات این شرکت شود، گفت: امیدواریم محصول پلی‌پروپیلن در سبد محصولات این شرکت قرار گیرد.
  • چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.
کد خبر

پتروشیمی تبریز   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70