۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 2 May
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رونمایی از ۱۶۸ محصول دارویی جدید

رونمایی از ۱۶۸ محصول دارویی جدید
کد: 45512   تاریخ انتشار :۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹

شرکت سرمایه‌گذاری تامین (تیپکو) از شرکت‌های تابعه شستا از ۱۶۸ محصول دارویی جدید رونمایی کرد که ۴۰ دارو برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.

  • شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (TPICO) بزرگترین هلدینگ فعال در صنعت داروی کشور است که از سال ١٣٨٢ در تمامی حوزه های زنجیره تامین دارو فعالیت داشته و بزرگترین مجموعه صادرکننده محصولات دارویی ایران است.
  • مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپکو) در خصوص فعالیت این شرکت به ایرنا گفت: ۲۵ شرکت زیرمجموعه داریم که در حوزه‌های مختلف صنعت دارو فعالیت می‌کنند.
  • «پویا فرهت» افزود: سال گذشته ۱۳۰ محصول به سبد محصولات کشور اضافه شد که ۳۰ محصول برای اولین بار در کشور تولید می‌شود و در سال اول ۵۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور ایجاد کردیم.
  • وی اظهارداشت: از ابتدای سال تا کنون ۱۶۸ محصول تولید کردیم که ۴۰ محصول برای اولین بار است که در کشور تولید می‌شود. در این ۴۰ محصول، ۲۱ محصول نهایی و ۱۹ محصول برای اولین بار تولید مواد اولیه داشته است.
  • مدیرعامل شرکت تیپکو افزود: محصولات تولیدی داروهای انسانی، دامی و مکمل‌های غذایی هستند و تعدادی از این محصولات داروهای کرونا است و توانستیم مواد اولیه این داروها که در پروتکل درمانی قرار دارد را تولید کنیم.

تیپیکو   شستا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.