۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رونمایی از کامیونت شیلر ۸ تن و افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس

رونمایی از کامیونت شیلر ۸ تن و افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس
کد: 45619   تاریخ انتشار :۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴

با حضور استاندار قزوین، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس و در شرکت بهمن دیزل، از کامیونت ایرانی شیلر هشت تن رونمایی و خط تولید انبوه مینی بوس پگاسوس افتتاح شد.

  • طراحی و تولید کامیونت هشت تن شیلر برای استفاده در خدمات حمل و نقل بین شهری در بهمن دیزل انجام گرفته است. نزدیک به ۶۰ درصد از این کامیونت داخلی سازی و برنامه تولید سالانه ۳۰۰ دستگاه برای این خودرو در نظر گرفته شده که امور طراحی و ساخت با انجام تست های تولید و مجوزهای ساخت داخل آن کاملا دریافت گردیده است.
  • کامیونت شیلر هشت تن با کاربری آتش نشانی حمل زباله، فلزی، تانکر آب و جرثقیل بالابر در کشور قابل استفاده است. موتوراین خودرو ۱۵۵ اسب بخار، یورو ۵ و گیربکس شش سرعته و نوع سوخت آن گازوئیل است و در آینده کابین خواب در این خودرو تعبیه می شود.
  • با عرضه کامیونت شیلر ساخت بهمن دیزل و ارائه ۴۰۰ دستگاه از این کامیونت در کشور، برای سال آینده یک هزار و ۴۹۶ دستگاه برنامه تولید در نظر گرفته شده است. که در پروژه ارتقاء این کامیونت با نصب ایربگ و ریموت کنترل، موتور ۱۴۱ اسب بخار، یورو پنج EVF و گیربکس جدید شش سرعته سبب تامین نیازهای داخلی کشور در کامیونت باری، آتش نشانی، حمل زباله، تانکر آب و بالابر و ... برآورده می شود و با ساخت این خودرو در سال ۱۴۰۰ که ۶۰ درصد داخلی سازی شده و برنامه ارتقاء به ۷۰ درصد را دارد، به طور تقریبی ۱۳ میلیون یورو صرفه جویی ارزی اتفاق می افتد.
  • همچنین پگاسوس یک مینی بوس ۱+۱۸ نفره است که با ظرفیت های ۲۳ نفر نیز در آینده عرضه خواهد شد. موتور این مینی بوس با حجم سه لیتر و ۱۶۱ اسب بخار است و نسل بعدی مینی بوس شیلر می باشد. گیربکس این مینی بوس شش سرعته و تریم داخل آن در داخل کشور به روز شده و نزدیک به ۵۰ درصد آن داخلی سازی شده است .
  • در سال آینده تولید ۳۱۵ دستگاه از این خودرو در برنامه وجود داد که با توجه به سفارش مشتری افزایش می یابد. همچنین با انجام این پروژه حدود ۲۵ میلیون دلار صرفه جویی ارزی شده است.
  • خودروهای تولیدی بهمن دیزل همگی بالاترین ستاره کیفی در کشور را دار هستند و پنج ستاره کیفی به بهمن دیزل اختصاص دارد بطوریکه این شرکت مقام اول خدمات پس از فروش در خودروهای تجاری کشور را نیز داراست.

بهمن دیزل   بورس   خدیزل   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70