۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سپاهان؛ صدرنشین جدول فروش روانکارها

سپاهان؛ صدرنشین جدول فروش روانکارها
کد: 45665   تاریخ انتشار :۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲

  • از میان چهار شرکت عمده تولیدکننده روانکار کشور، نفت سپاهان با ۶۳۴۱ میلیارد تومان، بیشترین میزان فروش داخلی و صادراتی را در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ داشته است که افزایش ۱۶۰ درصدی را در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته نشان می دهد.
  • فروش ۶۳۴۱ میلیارد تومانی نفت سپاهان
  • جمع فروش نفت سپاهان در بهمن ۱۳۹۹ به رقم ۸۲۹ میلیارد تومان رسید که از این میان سهم فروش داخلی ۴۰۰ میلیارد تومان و سهم فروش صادراتی هم ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است. جمع فروش ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ نفت سپاهان بالغ بر شش هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان شد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل (چهار هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان) ۱۴۷ درصد رشد داشته است. میزان فروش داخلی نفت سپاهان در ۱۱ ماهه امسال دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و میزان فروش صادراتی هم سه هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان بوده است. این درحالیست که هیات مدیره نفت سپاهان اخیرا پیشنهاد افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومان فعلی به مبلغ ۶۷۰۰ میلیارد تومان را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها  تصویب کرده که بیانگر افزایش ۷۰۵ درصدی است.
  • فروش ۴۳۷۰ میلیارد تومانی ایرانول
  • جمع فروش نفت ایرانول در بهمن ماه ۱۳۹۹ به ۴۰۸ میلیارد تومان رسید که ۳۲۰ میلیارد تومان سهم فروش داخلی و ۸۸ میلیارد تومان سهم فروش صادراتی بوده است. جمع فروش ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ ایرانول بالغ بر چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (دو هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان)، ۱۶۰ درصد رشد داشته است. میزان فروش داخلی ایرانول در ۱۱ ماهه امسال دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده و میزان فروش صادراتی هم ۱۶۶۰ میلیارد تومان بوده است. میزان سرمایه ثبت شده ایرانول ۲۰۰ میلیارد تومان است. پیش بینی سود خالص ایرانول منتهی به سال مالی ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ برابر یکهزار و ۱۱۷ میلیارد تومان است که براساس سرمایه ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم به مبلغ ۵٫۵۸۸ ریال خواهد بود .
  • فروش ۳۲۲۰ میلیارد تومانی نفت پارس
  • جمع فروش نفت پارس در بهمن ۱۳۹۹ به ۳۶۴ میلیارد تومان رسید که در این میان سهم فروش داخلی ۱۹۸ میلیارد تومان و سهم فروش صادراتی هم ۱۶۷ میلیارد تومان بوده است. جمع فروش ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ نفت پارس بالغ بر سه هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان شد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته (دو هزار و ۱۲ میلیارد تومان) ۱۶۰ درصد رشد داشته است. میزان فروش داخلی نفت پارس در ۱۱ ماهه امسال یکهزار و ۸۶۰ میلیارد تومان و میزان فروش صادراتی آن هم یکهزار و ۳۶۰ میلیارد تومان بوده است. اخیرا افزایش سرمایه نفت پارس از مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به مبلغ ۱۹۱۹ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به تصویب هیات مدیره رسیده است که گویای افزایش ۷۶۸ درصدی است.
  • فروش ۵۲۱۶ میلیارد تومانی نفت بهران
  • جمع فروش نفت بهران در بهمن ۱۳۹۹ به ۷۴۱ میلیارد تومان رسید که از این میان سهم فروش داخلی ۵۱۵ میلیارد تومان و سهم فروش صادراتی ۲۲۶ میلیارد تومان بوده است. جمع فروش ۱۱ ماهه امسال بهران بالغ بر پنج هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان شد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته (سه هزار و ۵۸۵ میلیارد تومان) ۱۴۵ درصد رشد داشته است. در ۱۱ ماهه امسال سهم فروش داخلی بهران سه هزار و ۷۶۲ میلیارد تومان و سهم فروش صادراتی یکهزار و ۴۵۳ میلیارد تومان بوده است. اخیرا افزایش سرمایه شرکت نفت بهران از  ۲۶۰ میلیارد تومان فعلی به ۹۳۵ میلیارد تومان از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ‌ها در سازمان اوراق بهادار مورد موافقت قرار گرفته است که افزایش ۳۶۰ درصدی  را نشان می دهد..
  • .
  • .
  • نفت ما

شرانل   شسپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70