۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

واگذاری سهام بانک سینا در ۱۴۰۰

واگذاری سهام بانک سینا در ۱۴۰۰
کد: 45794   تاریخ انتشار :۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۰

  • در سال ۱۴۰۰ موضوع واگذاری سهام بانک سینا از طریق تعامل با بانک مرکزی و بر اساس قانون عملیاتی خواهد شد. پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به موضوع واگذاری سهام بانک سینا گفت: این بانک مشاور‌ امین بنیاد مستضعفان در امور بانکی است و آمادگی کامل برای توسعه فعالیت‌های بانک به ویژه در حوزه بین‌الملل نیز وجود دارد.
 
  • وی در دیدار با مدیران بانک سینا تاکید کرد: نگاه ما به بانک سینا به عنوان بانکی همراه و فعال در جهت تحقق اهداف و ماموریت‌های میهن اسلامی و بنیاد مستضعفان است و انتظار داریم با ارائه برنامه کامل و مدون در زمینه قرض‌الحسنه شاهد درخشش این بانک در سال ۱۴۰۰ باشیم.
 
  • در ادامه ‌ایمانی، مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: تنوع و توسعه خدمات بانک در جهت ارائه خدمات قرض‌الحسنه از جمله راهبرد‌های اساسی بانک در سال ۱۴۰۰ است و ‌امیدواریم با تدوین برنامه‌های جامع و کامل، بتوانیم گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی و رفع محرومیت و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه برداریم.
  • وی اظهار کرد: بانک سینا طی سال گذشته اقدامات متعددی را در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی به انجام رساند که اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت و مراکز بهداشت مناطق روستایی کم برخوردار، کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) در ۷ استان پیشتاز شیوع کرونا و اهدای ۹۵۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال که به‌دلیل شیوع کرونا امکان حضور در مدرسه را ندارند و از امکانات آموزشی نیز محروم هستند از جمله مهم‌ترین این اقدامات است.
  • وی در ادامه به تلاش جهت سودآوری بانک اشاره کرد و گفت: سود خالص بانک در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از رشد ۱۵۴ درصدی برخوردار شده و مانده منابع بانک نیز در بهمن‌ ۹۹ بیش از ۴۰ درصد رشد داشته همچنین مانده تسهیلات نیز رشدی بیش ۴۵ از درصد را نشان می‌دهد.

بانک سینا   بورس   وسینا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70